Mom0909 merhaba, bizde sarılık geçirdik. Doktorum sarılığı atlatınca uyandırmama gerek olmadığını karaciğerinin depolama yapmaya başladığını söyledi. Bunu söylediğinde bebeğim ya 1 aylık ya 1,5 aylıktı tam hatırlamıyorum. 4-5 saat emmeden durabileceğini söylemişti. Bende o zamandan sonra hiç kaldırmadım. Hem gazı var hem reflüsü e üstüne gündüz uykusu sıfıra yakın bari gece dinlensin😋 4 aydan sonda rüya öğünü yapılabiliyor diye biliyorum. Yani uykusunda emzirme. Bizimki 6 aylık olacak hala uyanır emerken uykudayken emmez.