Pinkbery Prenseslerim55 bende cay kasıgıyla verirdim arada bir. Zararını gormedim abartılmadıgı sürece verilebilir sanki.
Peki Prenseslerim55 ben sormuştum doktora 6. Aya kadar anne sütünden alıyor su ihtiyacını zaten dedi ama yaşadığınız yer çok sıcaksa ya da eviniz çok sıcaksa bir iki çay kaşığı verebilirsiniz demişti
Kiz_annesi Prenseslerim55 benimde bebegim 3 aylik kucuk 30 cc lik su biberonlariyla 2 3 biberon su iciyor gun icinde
1Mother1Boy Prenseslerim55 Açık renkli idrar sıvı ihtiyacınızı iyi karşıladığınıza işaret ederken rengin koyusarı veya turuncu olması sıvı kaybı yaşadığınızı gösterir.
CemileF Prenseslerim55 doktorum çişinin rengi koyulaşırsa açılana kadar bir kaç kaşık verebilirsin dedi dün bana
Pelin87 Prenseslerim55 keşke vermeseydiniz çünkü hem anne sütünün %87si su hem de anne sütünde bulunan hücrelerin etkisini azaltıyormuş su bence bundan sonra ek gıdaya geçinceye kadar vermeyin