3 aylıkken bezinde pembe lekeler görüp direk su vermeye başladım tahlili temiz çıktı çünkü. Sık sık emzirdim oysa ki ama suyun yeri başka su verince bütün leke sorunu gitti idrar rengi açıldı. Bu sıcaklarda yavrucaklar susuz kalmasin bence annesutu yeter dense de tatlı bı besin sonuçta illaki ihtiyaç duyuyorlar. Dr da ver demişti bana