Doğduğundan beri su veriyorum bi sıkıntı yaşamadık ve suyun bi zararı olduğunu dusunmuyorum suyun böbreklere yararı var çok aşırı vermemelisin kucukdiye ama çay kaşığı da olsa tattır su vereceğin dönem içerisinde zorluk yaşamazsın cnku suyun tadını bilmiş oluyolar herkesin düşüncesine fikrine saygım var ben böyle düşünüyorum