Oglunaasikanne Trgaf suan normaliz uyuyor ilerleyen saatlerde nasıl olur bilemiyorum şimdi nasıl oldu sizin bebiş geçmiş olsun
Trgaf Oglunaasikanne cok tesekkurler dun aksama kadar ugrastirdi bugun iyi .insallah hep iyi olsunlar.onlar aglamasin
Pelo_00 melankolik ilk başlarda bizimde öyleydi hatta aşımı tutmadı diye düşünmüştüm sonradan minik sivilce gibi olmuştu şimdi iyice büyüdü kızardı
Elif-Cakar BiZde bugün olduk uyuyor çok az uyanık kaldı uyanınca da direk ağlamaya başlıyor en fazla 37.1 gördük ateşini umarım gece de böyle olur
melankolik Pelo_00 inşallah canım ya cocugum acısını çekti o aşının birde olmadıysa üzülürüm gelecek ay kontrolde sorcam bakalim eğer çıkmazsa iz falan
Oglunaasikanne Trgaf bizim de 37.8 e kadar çıktı ateşi calpol verdi iyi oldu gece kontrol ettim bol bol şimdi uyandı neşesi yerinde çok Şükür 🙏🏻❤️
Trgaf melankolik iz birakmasi normal koldaki tetenoz asidi cunku iz yapar ama herkesde iz olmak zorunda degil
Trgaf Oglunaasikanne ay aman iyi olsunlar onun yuzu ekşidımi benim icin parcalaniyor .sizede cok gecmis olsun
Duygusm Oglunaasikanne Bizde 3 gün hafif ateş ve bolca huzursuzluk yaptı. Aşılar bebeğimde genelde huzursuzluk yapıyor.
Leylus Oglunaasikanne canım 69 günlük bebeğim 9 gün önce karma verem zatüre rota aşılarını yaptırdık ateş olmadı şükür bende çok korkuyordum ama huzursuzluk başladı ağlıyordu 1 çay kaşığı calpol verdim sukir atlattık muhakkak calpol bulunsun evde.