Eminayaz aynısı bendede olmuştu ama benim gece basliyordu titreme inleme ateş 40 ağlıyordum ölücem diye ama doktora gittim kanımda enfeksiyon çıkmış biraz sonraki günler eşim mecbur yine götürmek zorunda kaldı sürekli devam etti geceler çunku en son antibiyotik serum taktılar ve eşim hemen makine aldı sütümü sagdim sonra geçti herşey çok geçmiş olsun kesinlikle doktora gidin ne olur ne olmaz 🙏