Eminayaz oluyor öyle, ben rüzgar mı esiyor, hava nasıl diye soruyordum evin içinde olmama rağmen. Duşa girenlere suda bir sorun mu var su bir kaynar gibi oluyor bir buz gibi oluyor diyordum. Sütünüzü sağın, yarım saat tutmayın, bir sağ bir sol yaptınız ya sağımı, sol bittiğinde tekrar bir sağ bir sol yapın. Rahatça süt sağdığınız yöntemi bulmaya çalışın yani kısaca. Bir de sezaryende kan kaybediyoruz doğal olarak ve siz de kanama sebebiyle erken doğurmuşsunuz, kansızlıkta çok etkiler. Ameliyat yerinizde iltihap olsaydı pansuman yaparlarken söylerlerdi yine de siz dikkat edin aynadan kontrol edin