Alimiran2020 biz de 2. Ay aşısından 4 -5 gün sonra kanda enfeksiyon çıktı 39 derece ateşle birlikte. 1 hafta hastanede yattık ve odağını bulamadılar. Yani neden bilinmiyor. Aşıdan mı diye sorduk yok falan dediler ama bilemiyorum, hala aklımı karıstırıyor ve çok geriliyorum yarın için. Çok korkunç zamanlardı çünkü