Bugün aşımız var nasipse aşıdan sonra hastaneye gotursem kontrol için sorun yasarmiyim aceba huysuzluk ates vs hastaneye goturmek istememin sebebi egzaması var ve cildi cok kotu bi hal almaya basladi yanaklari pul pul kabuk bağladı yavrumun sizce nasıl yapayim bi akıl verin