Duygusm papatyasevdalisiii Kolik bebek zordur, Allah kolaylık versin ama geçiyor 🌸 benim kızım da kolikti. Biz kucağımıza alıp hafif hafif koşarak sakinleştirebiliyorduk. Uyurken de biraz kolik bebekler için olan müziklerden açıyordum.
hira5bugra- papatyasevdalisiii yok canım ilk çocuğumda öyle büyüdü buda aynı çok şükür herhangi bi sorun yaşamadık