papatyasevdalisiii Kolik bebeğim var ama sakinleştirmekde zorlanıyorum saç kurutma makinesinin sesiyle az olsa uyuyo ama bu yönteminde zararlı olduğunu duydum sizce ne yapmalıyım önerisi olan var mı?
kubosunatlasi papatyasevdalisiii sac kurutma makinesi falan sesi çıkaran uyku arkadaşları var onlardan alabilirsiniz onlarla sakinliyorsa buddydi sanırım markası biraz pahali ama parasının hakkini veriyor
Deletedmom11 papatyasevdalisiii canım odada saç kurutma makinesi açmak mı zararlı yoksa sürekli cihazdaki ses ile uyutmak mı
Zeynephatice papatyasevdalisiii biz eşimle araba ile gezmeye çıkarıyoduk o işte olunca annem geliyordu kundak içinde ikimiz sallıyorduk.kendim tek olduğum zamanlar kucağımda sallıyordum elektrik süpürgesi sesi açıyordum çok şükür geçti o günler inşallah sizde atlatırsınız
Kavruuukk papatyasevdalisiii ben doğduğundan beri Beyaz sesle uyutuyom telefonu uzak bi yere koyuyom güzelce uyuyo
Bilgiliannem papatyasevdalisiii clementoni ışıklı baykuş var uyku arkadaşı.doğa sesleri çalıyor.15dk sonra kendi kapanıyor.işe yarar belki.
Arasannesi papatyasevdalisiii zararı neymıs ben bır zararını bılmıyorum beyaz gürültünün tam tersı yatıştırıyo uykuya gecısı kolaylastırıyor yanı hem anne hem bebek ıcın kurtarıcı.kaliteli uyku uyumasını saglıyor yoksa uyanır bıdırdanır vs.bebegım 5 aylık oldu hala beyaz gurultuyle uyuyor.uyku arkadaşı budi 💤 aldık 3. Aydan berı gıttıgımız yerlerde dısarıda da kullanıyoruz.hatta alırsanız 1 hafta ya da bırkac gun oyuncakla bırlıkte uyuyun sız.kokunuz sinsin daha da cok sevıyor
Deletedmom348 papatyasevdalisiii hamak beşik alabilirsin canım. Hepsiburadada var. Cenin pozisyonunda durmak kolejlere iyi gelir. Duş aldırmak ta öyle. Benim kızımda infantil kolik.mamayla besleniyor. Önce biberon değiştirmekten başladım. Ve sırayla bunları aldım. Arabayla gezdirdiğim de oldu. Anne karnında hissetmek kolikleri rahatlatıyor. Yani sallanmak
Emin_e papatyasevdalisiii zararini bilmiyorum ama uyuyunca kapatin. Benimki kolikti, kolik muzigi, masaj, kanguruyla dolasma, pilates topunda ziplama ve duş aldirma sakinlestiren seylerdi… gececek emin olun ve siz de sakin olun sizden güç alsin
papatyasevdalisiii Emin_e ay inşallah uyuyunca kapatıyorum bi zararı olmasın die ama mecbur dinletiyorum başka türlü zapdedemiyorum 😞
Emin_e papatyasevdalisiii benimki 6 aylik hala oyle alisti.. ama kendi kendine uyumayi da kolaylatiriyor sadece onu açmak yetiyor
Hazalliyyee04 papatyasevdalisiii canım ağladığı zaman bunu aç bebeğim benim hiç durmuyo resmen çığlık atarcasına ağlıyo ce bunu dinleyince susuyo dinlet ve beni haberdar et işe yarayacağından eminim
hira5bugra- papatyasevdalisiii biz 5 aylığız hala süpürge sesi ile uyuyoruz telefonu ünitenin üstüne koyuyorum sesi açıyorum