Yok canim bence korkma.. spiral yerlesiyordur ondan agrin oluyor.. bende cok cektim ayni agrilari.. bizimde daha ilk cocugumuz . Suan 4 aylik.. sezeryan oldugum icin doktorum 1 yil cocuk yapmayacaksiniz kesinlikle dedi.. hap ta kullanmak istemedim zararli diye cunku 3 yil sonra oldu cocugumuz ne olur ne olmaz diye..bende spiral daha az riskli diye mecbur taktirmak zorunda kaldim🤦♀️🤦♀️