Kızlar bundan 1 ay önce spiral taktırdım başlarda sorun yoktu fakat son 1 buçuk iki haftadır bir kaç kez kahverengi leke geldi ve çok agrım oluyor sanki adet olacakmışım gibi. Bu arada adetim de 13 gün geçti hala olmadım. Kasik ve bel ağrısı ve ağrıya eşlik eden pembe akintim var.. sizce normalmi aranızda bunu yaşayan oldumu lütfen yardım edin 😔