AdaDefnemm çok geçmiş olsun. Bebeğiniz için birşey diyemem ona anne sütünden başka birşey yaramaz. Covidli anneler emzirebiliyor bildiğim kadarıyla. Ev içinde eşiniz ile de izole olmaya çalışın, evi her gün düzenli aralıklar ile havalandırın. Dışarı çıkmayın ama ilaç gıda vb. ihtiyaçların temini için eve sipariş vermeye çalısın. C vitamini ve çinko takviyesi kullanmak, d vitamini kullanmak bağısıklıgınız için iyi gelecektir. Evde tuvalet kullanımı sonrası mutlaka kapağı kapatın sifonu çekerken, havlu yerine kagıt havlu kullanın 28 gün kadar dikkat etmek gerek. Her renkten sebze ve meyve yemeye çalısın. Şekerli paketli gıdadan uzak durun. Gerçek tavuk derisiyle hazırlanmış tavuk suyuna corba ve tarhana iyi gelir. Diş fırçalarınızı yenileyin, ağız gargarası kullanın. Vücudunuzdaki iltihap veya ateşi dengelemek için ayak altlarına sürülen sarımsaklı zeytinyağı tarifini deneyebilirsiniz, ( 4 diş sarımsak püre haline getirilecek sahanda ve cam kapta üzerine 2-3 yemek kasıgı zeytinyagı karıstırılacak. 4 saat bekletilecek. Sonra karıstırılıp ayak tabanlarına sürülecek, pamuklu çorap ile yatılacak ( naylon streç film kullanılmayacak) hava almalı ayaklar. Öksürük balgam cıkartmaya yardımcı oldugu gibi crp yi düşürdüğü de görülüyor. Lütfen pozitif düşüncede kalmaya çalısın, hem lohusasınız bedeninize güvenin yorgunken mutlaka dinlenin, Bebeğinizi kucağınıza her seferinde temiz bir müslin veya yastık kılıfı ile alın üzerinize önlem olarak. Vaktiniz olursa yerler ve diğer temas edilen kapı kolları vs. çamaşır suyu ile silebilirsiniz ( bebeğinizi maruz bırakmamaya özen göstererek tabiki) Acil şifa diliyorum..