Dün post açmıştım görenler olmuştur, covid testi nasıl yaptırabilirim diye. Akşam eşim geldikten sonra devlet hastanesine gittik sorunlarımı anlattım benden kan tahlili istedi, neyse kan tahlilini verdik ama sonucunu beklemeden eve geldik. (Ben muayene olurken iki çocuğumda arabada kilitli kalmış camı felan kırdık Buda ayrı tramwa tabi). Sonucu bu akşam göstermeye gittim 2 saat beklettiler doktor tahlil sonucuma baktı crp 5 den düşük olması gerekirken 30 çıkmış ama adam birşey yok diyor. Diyorum ki belirtiler covid belirtisi ama sürüntü testi yapmayacak mısınız hayır gerek yok dedi antibiyotik bile vermedi çok ishalim karnıma kramplar giriyor dedim onun için ilaç yazacaktım ama emziriyorsun diyor. Öyle boş boş gönderdi beni,, ama hastane de herkeste Aynı belirtiler var ve hiç kimseye covid testi yapmıyorlar. Burdan anladığım vaka sayılarının niye bu denli az olduğu belli oldu. Adamlar sırf vaka sayısı artmasın diye test yapmıyorlar. İçim hiç rahat değil ne yapacağım bilmiyorum