nrhnoktay Ealisya evet bazen babam bazen biz masaj yapıyoruz kremle ayaklarını ovuyoruz az da olsa iyi geliyor diyor.Ama kalıcı bir çözüm değil maalesef 😔size de çok geçmiş olsun
nrhnoktay Sinem93 amiin 🤲🏻 Eşinize de rabbiö şifa versin.En son bahsettiğim gibi oturdu kadın ağladı uyuyamıyorum artık hortlak gibiyim diye 😢 içim acıyor gerçekten
Sinem93 nrhnoktay kıyamam ya 😔😔 amin inşallah 🤲🏻 Olur da bir çözüm bulabilirsek inşallah iletişim halinde oluruz, güzel haberlerle.. 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Tgcee18 Benim annemde de aynı rahatsızlıktan vardı doktor doktor gezdi çözüm bulamamıştı en son gittiği bi aile hekimi magnezyum önerdi ve o gün Bugündür geçti arkadaşlar kalsiyum magnezyum takviyesi deneyin derim
esra-ediz nrhnoktay canım bendede var cok fazla degil ama arada oluyor. oldugunda gidip soguk suyla dizlerimden aşağıya soğuk suyla yıkıyorum o rahatlatıyor sonra uyuyorum. sizin ki ileri seviyeymiş faydası olur mu bilmiyorum ama denemenizi tavsiye ederim❣️ Çook sinir bozucu bir sey :(