Deletedmom313 ayy bende ne çektim son aylar. Ağlıyodum artık. Uykudan uyanıyorum. Uyusuyodu bacaklarim. Deli gibi agriyodu. Doğum sonrası evet geçti şükür. Ama ara ara oluyo. Kramp giriyo. Hatta bebegm 6 aylık oldu. Yine basliyo hafiften sanki. Ama sanırım kilo vermem lazm :( bacaklarım isyan ediyo