Ada_Deniz yok sen yanlş anladn canm ben 90cc mama vermedim hiç çok şükür sütüm var zaten emzirdikten sonra sağıyorm 30-40 cc veriyom hemen peşinden. Bazen gece uyanmıyor yada az emip uyuyor ozamn sağdığımmsütü 90cc olarak biberonla verşyorm mamayıda uyumadan önce emzirdkten snra 30 cc verşyorm sadece oda sarılığımz vardı atlatmak için aldık mama