Emme refleksinden değil bence aç olduğu için istiyor. Bebeğimi çok gözlemledim. Tamamen doydugunda bi daha istemiyordu, uyuyordu. Açlık tokluk anlamaz ne kadar yese bilmez diyorlar ama ben inanmıyorum bu duruma. Benimki doysun ağzına sürmüyordu, ya da ac kalsa kıyamet kopuyordu istediği miktarı verene kadar