Batimoms Bebegimleben sabah 1 çay kaşığı ac karna. Ve kahvaltısında da sulandirip meyvesuyu gidi yapıyorum. Alistirma bardağına koyuyorum severek içiyor.
Bebegimleben Batimoms onun da tadı pekmez gibi di mi? Ben de soğuk sıkım aldım pekmez gibi tadı.. sulandırınca da meyve suyu gibi değil de pekmez sulaması gibi oluyor sizinki de öyle mi?
Batimoms Bebegimleben pekmez sulaması nedir bilmiyorum ama bildiğin meyvesuyu gibi oluyor. Tadı da pekmez gibi değil bildiğin yediğimiz karadutun aynısı.