merve5561 Emmeyi bıraktırmadan da yemek yedirebilirsiniz. Bıraktırma psikolojisini anlayıp daha da düşkünleşebilir. Zaten 18-24 ay arası yenidoğandan beter bir emme ihtiyacı oluyor, bu normal bir durum. Sabah saatlerinde emzirdiniz diyelim, hemen oyun oynamaya baslayın şarkı veya hareketli oyunlar. O sırada siz kahvaltısını hazırlayın ( tek bir çeşit mesela peynirli omlet) tatlı şeyleri seviyorsa bal veriyorsanız azcık bal, veya meyvelerden karpuz gibi meyve ile beraber yedirin. Hiç ısrar etmeyin, verin önüne siz de ilgilenmeyin kahvaltı edin. Sonra yemezse bile hiç öflemeyin püflemeyin, sakince etrafı toplayıp oyun oynamaya devam edin. Emmeyi o istemeden siz teklif edin. Sizin sürekli yanınızda olacağını ve kısıtlanmadan emeceğini bilirse daha iyi olacaktır. Ayrıca sabahları kahvaltıda karadut özünü sulandırıp verebilirsiniz. İştah açıyor. Aralarda da hep su teklif edin, eğer park bahçe varsa cıkın ve yanınızda mutlaka sağlıklı atıstırmalıklar olsun, armut muz elde yiyebileceği meyvelerden. Öyle öyle 1 ayda biraz midesi büyür ve acıkmaya baslar . Ama sizden ricam sabır, oğlum da aynen öyle, emzirmeden kesmek çözüm olmayacaktır. Emme ihtiyacı olmasa emmez, inanın geçecek. Bu meme bıraktırma işi bebek istediği vakit olmalı, hormonal olarak da anne sütünden besleniyorlar. 👍🏻cok yoruldugunuzda multivitamin ve c vitamini takviyesi alın kendiniz için size iyi gelir. Ben norma yogurdu süzdürüp içine meyve püresi koyup dondurdum. Az az verdim dondurma gibi, kemik sulusunu yapanlarda var tadı anlasılmıyor. Hem besleyici hem de onlar için yeni birşey gibi oluyor. Deneyebilirsiniz.