Papatyaseverr Busramusti günlük veriyorum sabah fazla cıkan sütümü geceye saklıyorum gece sağım yapmıyorum o yüzden kenara koyamıyorum zaten gerekte yok yettiği için ekstradan kenara saklamama dısarı cıkarken de hesaplayıp çıkıyorum planlayarak cıkıyoruz
Busramusti Papatyaseverr bende öyle yapıyorum dışarı çıkarken ama ben geceleri de sağıyorum gece daha çok süt üretiliyormuş bencede öyle bende geceden biriktiriyorum gün içinde sütüm akşama doğru azalıyor biraz takviye ediyorum öyle derken 3 ay geçti işte 😂