Asudemin Duygusm bnde uyuya kalırsam diye korkuyorum hep kucağımda uyuya kalıyor tatlım çok şükür şu an da iyi gibi bklım nasip
Duygusm Asudemin Haklısınız, uyuyakalmak bir risk tabii ki, dikkatli olmak lazım. Biz öyle uyuduğumuz zaman eşim beni sağdan soldan yastıkla sabitlerdi, ben de biraz dinlenmiş olurdum.
Asudemin Duygusm kıyamam Rabbim yar ve yardımcımız olsun inşaallah yanımda uyuyunca iki saat deliksiz uyuyor ama ben olmayınca hemen uyanıyor ne yapacağım bilemiyorum