Asudemin canım benmkide 13 günlük aynı dediğin gibi hemen uyanıyor uyumuyor ,rahatsız gibi sesler çıkarıyordu . Bugün doktora gittik meğer sütüm yetmiyormuş ,mamahla destekledik şuan mışıl mışıl uyuyor . 3 saattir uyuyo mama saati geldiği halde uyanmadı ,derdi oymuş minnağımın