Milamoms Dilberzeynep https://www.shopier.com/ShowProductNew/storefront.php?shop=kehribarkolyem&sid=QVFHbFB4a0NZSjBQQ09naTBfLTFfIF8g bu sayfadan
paputmoms Dilberzeynep firatsilver dan da alabilirsin canım orijinal kehribar satıyorlar eski iş yerim ben de ordan aldım
meryembetul Balyanaklikiz bn bileklik aldim cnm kolye daha tehlikeli gldi bana kızım gogsu de olan şeyleri tutup agzina gtrme refkeksi başladığı için bileklik Aldim… Ole ağzına götürünce kopacak şey deil iple bagli.
paputmoms Balyanaklikiz canım kolye al kolye daha etkili oluyor ayı farketmez her ayda kullanabilirsin hatta bebeklerin huzursuzluğuna diş çıkarma acılarına ağız akmasına falan iyi geliyor hep kullan bence ben bebeğime hep kullanıyorum