Balyanaklikiz Kızıma kehribar almayı düşünüyorum. Kalbinde üfürük var denildi ve kehribar da iyi geliyormuş diye duydum. Sizce kolyesini mi bilekliğini mi almalıyım? Kızım bugün tam 1 aylık oldu. Kullanım için ay önemli mi bilen arkadaşlar var mı acaba?
ilknurgoksu Balyanaklikiz bir kaç ay sonra ellerini keşfedip ağzına götürmeye başlayacağı için kopma ihtimali yüksek. Yeriniz de olsam kolyesini alırdım 💜
Burcem Balyanaklikiz 2 aylık olduk ama boynuna kolye takmıyorum ben ayak bileğine takıyorum öyle yapabilirsin
nilveannesi Bence kolyesini alın. Ama özellikle işlenmemiş mat olanlardan alın. Parlak kaygan işlenmiş olanlar sertifikalı olsa da işe yaramıyor.
nilveannesi Balyanaklikiz bence tespih satan ya da doğal taş satan yerlerden görüp alın. Ben sofimaya’dan aldım instagramda herkesin aldığı ve reklam yaptığı ama çok işlenmiş parlak işe yaramadı açıkcası.
Burcem Balyanaklikiz yok kolyesini ikiye doluyorum öyle takıyorum elleri çok hareketli olduğu için bileğine de takmıyorum zaten normalde 4. Aydan sonra kullanım öneriliyor ama bizim de bu aralar salya fazlalaşınca takıyorum ayak bileğine
Balyanaklikiz nilveannesi Yaşadığım il de olacağını sanmıyorum ama Erzurumda arkadaşım var ondan rica edicem teşekkür ederim