ariamom kızlar bende diyetteyim ilk çocukta veremediğim kilolarla ikinciye hamile kaldım.öocukları bırakıp spor yapmaya zamanım yok mecbur sadece diyetle başladım.
sabah kalkar kalmaz iki bardak su içiyorum.kahvaltıyı bir dilim çavdar ekmeği az peynir bir iki ceviz içi birkaç zeytin haşlanmış yumurta domates salata yiyorum bitki çayı eşliğinde
Günde 3 veya 4 bitki çayı(beyaz çay be yeşil şey)tercihen ara öğünlerde badem veya mevsim meyvesi veya diyet kraker gibi şeylerle ara öğün yapıyorum
öğlen konserve balık bol yeşillik
akşam çorba salata ve ya 7 kaşık sebze yemeği
ve böylece 6 kilo verdim 2 hafta gibi bir sürede.bayramda k.valşdeye geldim dikkat etmeye çalıştım tartılamadım ama diyetle devam edicim ve inanılmaz farketti hamşle gibi göbeğim duruyordu indi inşallah başarırız ideal kilomuza geliriz