Benim bebegimde Cook kusuyr ozele doktora goturdum reflü dedi ilac verdi gaviscon diye ve 30cm dik pozisyonda yatirin dedi bakalim faydasini gorurum inşallah , aşırı derece d kusuyor fışkırtarak dolu dolu kusuyor bazen emdikten hemen sonra bazende emerken mememde kusuyor gaz çıkartırken kusuyor her sekilde kusuyor, memlekete gelmstm tedavi ettireli bi hafta oldu bir hafta sonra ilaci alabldm ilcede iki tane eczane var ikisinde de yoktu bugun geldi aldim inşallah fayda eder