Eskiden beni de çok tutardı araba tutma hapı olarak alırsanız aşırı uyku yapıyo bebekle ilgilenecek haliniz kalmaz emzirme döneminde içilirmi onu bilmiyorum ben artık uyumaktan illallah ettiğim için işi kola içe içe giderek çözmüştüm ne fena o araba tutması 😔