hilaleo ben onceden kek kofte ne olsa yapardım simdi corba yapıyorum yeter ki yesin de kafasiyla. Hevesim kalmadi çünkü. Yogurt mesela hayatta yemez eksi geliyor galiba agzini yuzunu buruşturuyor. Kefir iciriyorum sabahları onun yerine bir yerden toparlamaya çalışıyorum. Ayin 16 si kontrolu var saglik ocaginda aşı da olacak. O tartiya oturunca sinirlerim bozuluyor. Normal de her ay 1 kilo aliyordu dogdugundan beri. Gecen ay gittin 2 ayda 1 kilo almisti. Şimdi yemegi daha da azaltti. Sanmıyorum ki 300 gram alsin