Ruyamm ayy bende başta öyle yapıyordum ama taa ki kızım kıpırdamaya başlayana kadar bir ara tam çıkartırken kafasını eğdi o an burnunu biraz kanatmıştım o kadar korkmuştum ki kızım ağlamadı ama ben ağladım baya birdaha da yapmadım fizyonaz diye burun spreyini 3.4 defa üst üste sıkıyorum akıyor bende burnunu siler gibi elimle indiririyorum rahatlıyor