idil1990 Aci tel tokanin arkasiyla aliyorum esim bebegimizi tutuyor tek hamlede aliyirum aspiratore gelmiyor cunku 🤦♀️
Evata Enjektörle serum fizyolojik basıyorum burnuna 2 cc kendi hop çıkıyor aspiratör vs kullanmadım hiç her gün yapıyorum
Evata Aci burun damlası işe yaramaz YouTube’ta osman gönülal diye bir doktorun videosu var izleyin isterseniz ben doğduğundan beri yapıyorum
_Zeynep_bebek Aci canım serum fizyoloji uygulayabılraın bazen gelmeyınce bn myle yapıyorum yada çatal ignenin arkasıyla bide YouTube da Osman gönulal dıye dr var ordanda bakabılsun faydalı seyler anlatıyor ordada vardı sanırım