Bulut_pelin bende daha geçen hün ateş titreme yorgunluk baş ağrısı ishal şikayetiyle gittim. Düşmeyrn ateş vardı çok korktum ama korona oldum sandım acile gittim kan testi yapıldı, ateş var diye burundan da sürüntü aldılar neyseki 2 gün sonra sonuç çıktı negatif. Kanda enfeksiyon çıktı hepsi ondan sebepmiş sebebini bulamadılar, ilaçla 4 5 güne anca geçti