Merhaba kızlar,
Dünden beri baş ağrım vardı ve halsizdim, gece de çocuğa mama yapmak için kalktığım da beni bi titreme aldı ama öyle böyle değil içim titriyordu en son çare olarak leğene sıcak su koyup ayaklarımı koymak oldu ve rahatladım. Ama sabah kalktığım da 39 derece ateşim var ve aşırı halsizlik mevcut. Biri 20 aylık biri de 25 günlük çocuklarım var onlardan dolayı hastaneye gidemiyorum acaba korona testini başka nasıl yaptırabilirim ?