Merve6475 bebelac yarayan bebeler var tabi ama içinde şeker oranın yüksek olduğunu diğer vitaminlerinin diğer mamalara göre değerinin düşük olduğunu okudum . İçime pek sinmedi o yüzden . Kilo alımı iyi olabilir ama işte şeker yüklersen tabi kilo alımı fazla olur diye düşünüyorum önemli olan sağlıklı beslenmesi . Bende hipp kullanıyorum .