Aptamille başladım çok gaz yaptı bebelac gold sindirimi kolay diye aldım o çocuğumu daha kötü etti sonrasında bebelac kullanmaya başladım kilo alımı da gayet iyi gazı da aza indi doktora sordum değiştiriyim mi diye dediki sana değiştir derim iyi markayı da söylerim ama çocuğun tadını sevmez yemezse tamamen mamayı bırakabilir onun için bununla devam ediyoruz seninde bebeklerin severek içiyorsa bi sıkıntı yoksa devam et bence zaten içerikleri hemen hemen aynı oluyor