Gamito 7,5 ay oldu doğalı. Çok şükür 8 kiloyu geçtik kilosu toparladı. Desteksiz oturamıyoruz daha, sırt üstünden yüz üstüne dönüyor ama yüz üstünden sırt üstüne dönemiyor. Diş yok emekleme yok. Umarım yaşında yaşıtlarını yakalayacaktır. Ek gıdaya başladık fena sayılmaz zorlamıyorum ben de çok anne sütü alıyor. Çok zor bir bebek ama prematüre olduğu için mi bilmiyorum. İlk 4 ay çok gazlıydı sonrasında hep mız mız 😅