E_Nasiba Bebeginiz kaç haftalık dogdu? 😊 kilosu ne kadardı.? Bende benim kan basıncı bebegime zarar veriyodu acilen sezeryen yaptılar. 37+1 2740qr dogdu kızım.
Deletedmom311 E_Nasiba hayr kilo alımı durmştu çok agır grip olmştm we kordonu dolamşt 2,3 tur sezryn oldum
E_Nasiba VERA19 eh bende normal dogum istiyodum olmadı. Doktor krize girirsin dedi. Tansıyon kalp atışı çok yuksek. Bebegin zarar görüyo kalbi zayıflıyo. Ters geldi zaten bebegim ayaklarından.
VERA19 E_Nasiba Hayırlısı buymuş demek ki hiçbir önemi yok doğum şeklinin çok şükür Sağlıkla kavuştuk bebeklerimize önemli olan bu💜
Gamito tde_kbr sağlıkla büyütün 🌷 durumu nedir şuan bebeğinizin bende 33 haftalık doğum yaptım da merak ettim 🤗