minikailemmm ben doğumdan iki gün sonra corona olmuştum , herhalde hamileyken bulaşmıştı bana ameliyat sonrası belirti verdi . Hatta bu yüzden erken doğum yaptığımı düşünüyorum. Hastanede 5 gün evde 14 gün karantinada kaldım. Totalde 20 gün kızımı kucağıma alamadım . Çok zordu . Ama şükür ki kızımın da eşimin de testi negatifti . Geçti gitti şimdi kızım 3 aylık💙Siz de atlatacaksınız Allah acil şifalar versin🙏