Kızlar bu olay 7 gün öncesine ait paylaşmak istedim. 2 gündür tüm kemiklerim agrıdı basım catlıcak derecede agrıdı ve gecede atesim tek sefer 38.3 e cıktı ama sonra hersey normale dondu esim genede hastaneye gidelim usuttuysen bebege gecmesin igne yapsınlar sana dedi gittim test yaptırın önce dediler yaptırdık ve 2 gün sonra aradılar pozitif diye sizi gelip alcaz ambulansla dediler Ankara sehir hastanesine sevk ettiler bebegime test dahi yapmadılar yanımda oda geldi 4 aylık hastanede o kdar cok agladı ki ilk defa oglumu o kdar aglarken gördüm bir hemsireden Allah razı olsun korona felan demedi geldi bebegimi battaniye de salladık öyle sakinleşip uyudu o gun den beri bebegimin dengesi bozuldu cok sukur onda belirti yok esimde negatif ama suan 14 gün karantinada beklicez sabır diyorum sizlerde dua ederseniz inşallah kolay atlatırım bu durumu ve asla ben evden çıkmıyorum bana bulasmaz demeyin kızlar yan binada annem oturuyo 2 3 sefer ona gittim geldim ki babam annemde hiç bi yere cıkmaz asırı dikkat ederler ama nasıl olduysa tüm ailem negatifken sadece ben pozitif cıktım diyorum ki sanırım bina kapısı vs gibi Bi yerden bulastı cunku Baska hiç bi yere gitmiyorum esimde izin vermiyor bundan dolayı korkuyordu korktuğu basına geldi ve bu pozitif olayı ögrendigimiz gün arabamız da calındı halen haber yok esim kredi cekip ve az birikmiş parasıyla alıstı ikisi üst üste gelince o kdar mutsuzuz ki suan anlatamam yani sizler dua edin bize lütfen elbet birinin dua kapısı acık olacaktır ☹️