AsilZeynepp Muhammedensar ben doğduğundan beri yarim kundak yapıyorum ,5 aylık oldu yüzüne vurup kendini uyandırıyor korkuyor hala yapıyorum bakalım ne zaman birakacz
paputmoms Muhammedensar canım ben ilk iki hafta yaptım sonra oğlum durmadı hem hava çok sıcak biz Mardin’de oturuyoruz hem de çok hareketli ellerini hemen dışarı çıkarıyordu o yüzden ben de pes ettim yapmamaya başladım artık öyle alıştı öyle uyuyor