Muhammedensar 1 aylıkken yapmaya başlamıştım 3. Aya girdik bıraktım bi anda kestim öyle yatmaya alıştı hemen zaten sıcaklar başlamıştı hem istemiyordu sürekli açmaya çalışıyordu kundağı daha çok uyanıyordu 😀 şimdi 5 aylık olucak bebeğim 2 aydır kumsalsız yatiyo :) kundak çok büyük rahatlık ilk başlarda yarim şekilde :) sağlıkla büyüt bebeğini annesi :)