Naz_N Mirsim ayarları var cekim gücünün, ben pek ev işi yapmam tabii haliyle son ayarda kullanınca bende zorlanma oluyor alışık olmadığımdan. Ama orta seviyede fazlasıyla rahat, temiz ve sessiz gibi. Gece bile süpürürsünüz ve her şeyi ceker👌
nurturkdal Mirsim ben bosch bayisinde calisiyodum modele takilma hepsi cok iyi butcene gore bi tane al bence ama tabi fiyati arttikca cekis gucleri de artiyor oyle ayarlayabilirsin
acikahve Mirsim Ben Miele kullanıyorum. Çok memnunum evde köpekte var. Baya güzel süpürüyor. Koltuk ve perde başlıklarıda gayet kullanışlı. Miele Cat & Dog serisi.
bself33 Mirsim Electrolux aldık fazlasıyla araştırdık maraton falan hikaye inan anlamayan insanlar çekim gücüne bakıp üff çok iyi halbuki önemli olan başka o kadar kısımları da varki çekim gücü harici + paran varsa ihlas alacaksin ki uygun istiyorum demiştin Electrolux filtre falan çok iyi HEPA filtre var tozu arkadan geri atmıyor çekimi muhteşem toz torbasız eşim baya bir araştırdı gönül rahatlığıyla alabilirsin
anne202020 bself33 elektrolux un hangi modeli acaba?Süpürmesi rahat mı,bele yük biniyor mu?Çok teşekkürler🌸
anne202020 Naz_N merhaba🌸rowenta compact power ın süpürmesi rahat mı?Şu anki makinem bel ağrısı yapıyor,o yüzden süpürmesi rahat uygun fiyatlı bir makine arıyorum. Teşekkürler🙏🏻
Naz_N anne202020 halılara yapışıyor diyor kayınvalidem, eşim de kullandı baya güçlü dedi ama bilemiyorum inanın🤷🏻♀️
bself33 anne202020 canım o zaman istediğin gibi makine diyeyim tam olarak o kadar hafifki anlatamam çok hafif yapıyorsun ve mükemmel çekiyor Espc74sw çekimi muhtis bütçeye uygun filtresi falan çok iyi arkadan uflemiyor dedim ya canım biz çok araştırdık bana güven al rahat da edersin boş yere çok para da vermiş olmazsın. Epa filitre çocukla bebekler için de çok sağlıklı
anne202020 bself33 çok teşekkür ederim🙏🏻Şimdi baktım,fiyatı da uygun. Bunu alacağım,tekrar teşekkürler☺️
ealimother Mirsim valla tam alıcam her işimi görsün diyorsan ihlasın makinesini kullanıyorum evde ve esfane galı kolyuk yıkıyor halıyı dövmeli modu var yoz zerresi bırakmıyor sadece açıp atka kapakla bile odada uçusan tozlar olur ya beyaz bryaz onu bile temizleme modu var 5000 aylık taksit yapıyorlar 300 şeklinde ödüyoruz biz haa daha günlük birşey diyorsan robot süpürge al sen uğraşma derim
Seerdaay Filiz-sa rowenta silence 3a benimki sessizliği çok güzel, ekstra başlıklar çok güzel ama çekme problemi var benimkinde🤷🏻♀️ Sizinki hangisi?