Naz_N az önce bı arkadaşta önermişti,aslında aklımdan beko,arcelik geciyrduda ,Philips maratonu inceledim yorumlarda bayağı iyi peki birşey soracam ,bazı makinalar halıyı aldığında sırt ağrısı yapiyr aşırı çekiş gücünden ağır oluyr bunda öyle bir sorun yok degilmi ?