seda_seda canim ben ilk basta en az yarim saat ugrasiyordum ozellikle de seninki gibi kalkinca esniyorsa surekli.. ki esniyordu da sonra sonra alisti uyumaya basladi ilk zaman uyumuyordu ama ben zorluyordum smdide baktm 20 dk uyudu cok esnemiyor o zaman zorlamiyorum ve ben neredeyse 5 haftadir ugrasiyorum uyandiktan sonra geri uyutmaya ancak alisti zaten max 6 hafta ugrasmak gerekiyormus