antropologanne en son sutum gittiginde bebegim her uyudugunda sagim yapiyordum o uyanana kadar bazen 30 ml bazen 25 ml ne cikarsa ac kalmasin diyordum belki sagmasam bebek uyanNa kadar sut birikecekti onuda bilmiyorum ben ac kLacak diye surekli sagiyordum faydasi oldugunu dusunuyorum ama cunku 3 gun ugradtim 3 gun emmese birakirdi herhalde.sunuda soyliyim ben bu sayfada bi damla gordum hemen aldim cok ise yaradi adi bestlak internetten bak eczaneden 50 tl ye aldim tavsiye ederim