Mrv43 Beril_aras2 sadece anne sütü mü alıyor sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normalmiş sanırım . Benim de bebeğim 3 aylık geçen gün 11 gün yapmadı dediğiniz gibi kabız değildi huzursuz da değildi ama yapmıyordu . 11 gün sonra yaptı çok şükür hemşire susuzluktan olabilir dedi su içiriyorum o günden beri ve bende bol bol su içiyorum o günden sonra düzeldi çok şükür
Beril_aras2 Mrv43 ben hiç Su içirmiyordum doktor süt yeterli demişti. Ama bugün bir arkadaşım daha su ver dedi. Bir zararı olmaz diye düşünüyorum bende 1 çay kaşığı kadar vereyim o zaman
Beril_aras2 Asyayse bizimki kabız değil hiç yapamıyor kakasını. Doktor dönüş yapmadı bana daha bende ondan haber gelene kadar zeytinyağına devam edeyim dedim
Premses- Beril_aras2 bende bu sorunu çok yaşadım her yoluda denedim Dr en son fitil kullanmak en iyisi dedi bizimki onunla çıktı sonra alisdi
Mrv43 Beril_aras2 aynen bende vermiyordum ama doktor da hemşir de susuzluktan olabilir dedikten sonra vermeye başladım az az . Sonuçta temiz su yani ne zararı olabilir ki diye düşündüm
Pelin87 Beril_aras2 biz de o aylarda bu tarz sorunlar yaşadık, doktorumuz duphalac verdi o çözdü sorunu ve 9 gün çok uzun bir süre bir an önce doktora götürün
TurkerNoyan Nuruummm içimden geçenleri yazmışsın ben anlamıyorum on gün kaka yapmadan nası durulur ya
Nuruummm TurkerNoyan evet canım valla ben 3 gün bile olsa müdahale ediyorum alışırmış falan filan hayır yani çocuk yapabilecek olsa niye yapmasın niye alışsın Bi yaştan sonra zaten gerek kalmıcak ama küçücük bağırsaklarına midelerine yazık yani illa çatlayana kadar mı ağlasın müdahale için hem zorlamaktan çatlarsa Bi daha daha zor olur yapmaya korkarmış o yüzden yavrular o raddeye gelmeden yapmak lazım bişeyler 🙏
Beril_aras2 Doktorla konuştum birkaç gün daha bekleyin dedi. Kabız olmadığı sürece zorlanmasını sürece sıkıntı yok, kulak çöpü zeytinyağ gibi şeyleri önermiyorum, karnına ayağına masaj uygulayın dedi.
Emir_nur Beril_aras2 Merhabalat, benim bebeğim 2. aydaki rota virüsü alışından itibaren 7. ayına kadar bu sorunu yaşadı. Günde normal bebekler gibi 4-5-6 defa kaka yaparken bir günde her şey değişti. Doktor doktor ve hastane hastane gezdik. Sonuç olarak hep 6 gün normal ama daha uzun olursa muhakkak gelin dediler. Ben 6 günden fazlasını görmedim çok şükür ama bir annenin bu duruma ne kadar üzüldüğünü tecrübe etmiş biri olarak biliyorum. Poposunu asla uyarmamızı istediler. Anne sütü alan bebekler için 5-6 günün çok normal olduğunu belirttiler. Bence siz de hiçbir uyaran kullanmadan hemen doktora gidin.
Brcsnn Beril_aras2 benim kizim 2 aylik kabizdi 5 aylik oldu hala kabiz doktor 10 gune kadar normal dedi karni yumusaktı 14 gun bekleyelim dedi sıkıntı olmaz yapmasada dedi 10 gunden sonra yada once yapiyor gercekten cok zor bir durum
Brcsnn Emir_nur kolon taramasina kadar gittik doktorumuz cok kucuk dedi alerjisi olabilir o yuzden de kabizlik sıkıntisi ceker dedi zeytin yagi ile yaptirman daha iyi olur bu tarama cok riskli dedi o yuzden yaptirmadik
Emir_nur Brcsnn ah kıyamam 😔 Biz de sürekli hastanelerde gezdik. Besin alerjisi olmadığını da söylediler. Peki öyleyse her normal bebek gibi günde 4-5 defa kaka yapan bebeğim aşı sonrasında aniden neden yapmamaya başladının cevabını kimse veremedi. Buna rağmen diğer birkaç aşısını daha yaptırdım. Çok üzülüyorum kendi elimle yaptıklarıma.
Gossipgirl14 Beril_aras2 benım oglum öyleydi 10 gun yapmadı fitil verdım. Doktor 4 gunu baz al dedı 4 gun yapmazsa 5.gun fitili ver dedı 1 ay oyle yaptım. Gecen bı baktım kendısı yaptı ertesi gunu gene kendisi yaptı duzeldı inşallah. Doktor 10 gun uzun sure dedı bır daha oyle yapma dedı. Bide fitili verince elınde tuvalet pozisyonunda tut hemen yapar rahatlar. Saglık ocagı hemsıresi de her gun duzenli olarak bı cay kasıgı zeytinyağı ver dedi.