Beril_aras2 4 buçuk aylık kızım 9 gündür kakasını yapamıyor. 2 gündür zeytinyağ veriyorum,kulak çöpüyle poposuna değdiriyorum,masaj yapıyorum ama yok yapamıyor.Başka ne yapayım bilmiyorum 🤷🏼♀️ Ağlamıyor,kabız da değil.Uykuları normal bir sıkıntısı yok.
berieren Beril_aras2 annemin bana kabız olursa yap dediği şeyler bunlardı yapmıssnz. Birde kalıp sabundan incecik bi parcayı elinizde eritip krem gibi yapıp zeytnyagı gibi hafıften poposuna dogru deneseniz. Bu arada 10 güne kadar normlmş 11. günde doktorun görmesi iyi olur ama inşallah gerek kalmaz ve yapar🤲
Nuruummm Beril_aras2 çocuga yazık etmeyin kulak çöpü sabun bunlar çok eskiden imkansızlıktan yapılan şeyler gliserin kansuk fitil deneyin yarım fitili zeytinyağında batırın atın hemen yapar yazık çocuga doktorlar 9 gün normal diyolar ama kesinlikle yazık yani küçücükler zaten biz bile 1 gün yapmayınca ne hale geliyoruz zorlamaktan çatlak olursa daha kötü olur Bi dahakine en geç 5 günde müdahale edin rahatlasın yavru geçmiş olsun
Ss18 Beril_aras2 sabundan bi şey olmazsa fitilden hiç olmaz… sakın sabun yapmayın. Doktorunuz fitil veriri
2prensesannesii Beril_aras2 doktor verdi canim hastaneye götürünce lagma yapiyorlar o daha zor oluyo sen kabizlik fitili koy eczaciyada sorabilirsin hicbir sıkıntısı yok.
Burcuu01 Benimde kızım 4 5 aylıkken öyleydi yaklaşık 2 ay falan bazen 4 gün bazen de 6 günde kaka yapardı hangi doktora sorduysam normal dedi zaten sıkıntısı da yoktu şimdi kızım 9 aylık hergün yapıyor bazen 2 3 kez😄
Beril_aras2 Nuruummm haklısın valla doktora ulaşamayınca bunları denedim bende🤷🏼♀️ Fitili alacağım birazdan teşekkür ederim 🙏🏻💖
TurkerNoyan Nuruummm içimden geçenleri yazmışsın ben anlamıyorum on gün kaka yapmadan nası durulur ya
Mires Beril_aras2 eğer sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar kaka yapmaması normaldir 1-2 gün daha bekle yapmazsa doktora götür büyük ihtimalle fitil verecektir.
Kkg Malesef fitil piyasada yok. Uretimi durmus su an sanirim. Zavalli oglum 13 gun yapamadi kakasini sislik huzursuzluk sikayeti yoktu. Doktor muayenesinden sonra fitil vermeye karar verildi. Bulana kadar kac gun gecti. Eczaneleri arayin mutlaka. Depolarda yok denildi bize. İki sehirde arattik. Bir ilcede vitrinde bulduk da bir paket alabildik
Asyayse Beril_aras2 bizim doktorumuz cocuk 21 güne kadar kaka yapmayablir demisti. Gecen gittim 5.5 aylik bebeğini getirmiş kadin kabiz diye dr sordu cok ikinip agliyor morariyor mu dedi hayir dedi karnına baktı sert xegil dedi peki yaptığı zaman keci pisliği gibi mi dedi kadın yine hayir dedi.bu vocuk kabiz degil meme yada mama alan cocuk 21 güne kadar yapmasa nrmal cunku hepsini bagirsaklar emebilir dedi. Ben kabizlik için gittim hakketen kizim kabiz sonra beni gösterdi bak bu hanımefendinin kizi gercekten kabiz dedi güldük 😀 kizim ikinip morariyor çığlık çığlığa agliyor kaka yapamayınca yaparsan minicik keci pisliği tas gibi yapiyor dr mushil gibi bisey verdi ama ben siringaya zeytinyağı çekip poposundan enjekte ediyorum cok sukur 1-2 saate yumuşacık yapiyor doktor da zeytinyağı cok faydalı hem ağızdan hem popodan verebilirsin kabiz oldukça dedi. Yani diyeceğim şu ki bebeğiniz gercekten kabizmi doktorun oğlu 14 gunde bir yapıyormuş kakasını müdahale etmiyorduk diyor.
Beril_aras2 Asyayse bizimki kabız değil hiç yapamıyor kakasını. Doktor dönüş yapmadı bana daha bende ondan haber gelene kadar zeytinyağına devam edeyim dedim