gamzelican vallahi ben son zamanda garmastan kullandım artık o mu geçirdi yoksa gerçekten geçeceği zaman geldide mi geçti bilmiyorum inanın :( sizi çok iyi anlıyorum çok zor bir süreç allah yardımcınız olsun 🙏🏻 Ben 3 ay falan ortalama emzirmeyi işkence olarak görüyordum ama geçti şükür bi de göğüs pedi çok kullanıyordum onu da bırakmıştım. Aile hekimim kullanma gerekirse bir mendil koy ama o pedleri kullanma demişti. Galiba en büyük katkısı da o oldu. Göğüsün havasız kalmasına sebep oluyor maalesef :(