Hale-kd canım geçene kadar plastk kelebek uçlukla emzrdim , bebegm ztn o mememi almyodu o yüzdem mastit oldm ,bebegm uyudgunda duş alp elimle sagdm tarakla tarayp aşagı dogru egilip ,en sonunda yeşl bi sıvı aktı ,ama bebek emsin sknt dgl ddi dr. İlaç werdi onu 5 gün kullandm ama tek çozüm emzrmek . Nerdyse her emzrmedn önce duş aldm süt aşagı insin kolayc akp çksın diye ,fatiha okudm emzrirken we ya şafi çektim 1 aya yakn sürdü geçti ama ben de bittm tek çözüm emzirmek ama yne de dr.a görün canm